20 Ekim 2015 Salı

ÖYLE DEĞİL

Bu yazıyı yazarken en çok zorlandığım kısmı başlık oldu.Çünkü sergiler hakkında yazacağım ve bu konunun güzelliğini tabulaşmış ''sergi sıkıcıdır'' mantığı ile örtülenmesini istemedim.Bugün iki sergi salonuna gittim.İlk gittiğim sergi alanına hiç bir sergi eseri için girmedim.Masa tenisi için gittim ,evet MASA TENİSİ. Yuvarlak bir masa tenisi masası etrafında raketler ve toplar.Tam camın arkasında duruyordu sergi salonunun ön bölümünde.Masa tenisi oynadım orada arkadaşlarım ve tanımadığım insanlarla.Oradan çıktığımızda İSTİKLAL caddesinde yürümeye başladık.Biraz daha ileride bir sergi salonu daha bulduk. Giriş bölümünde kocaman bir SALINCAK. En üst katında muhteşem bir kapalı balkonu vardı.Üst tarafı cam, içi ağaç ve çiçeklerle doluydu.Yanında bir kitapçı ve yan tarafta içinin ve manzarasının fotoğrafı var.Alt katlara doğru indiğimizde yazlık evler hakkında bilgiler vardı.YAZLIK SANDALYE çeşitlerinin bulunduğu bir kat da vardı.Uzun lafın kısası sergi demek ELİNİ ÇENENE KOYUP ,evet demek değilmiş. Öyle değilmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder